איש מירון, יצחק שיינין: "יש פה בעיה, אנשים יהיו ממורמרים"

    אייל ראובן No Comments on איש מירון, יצחק שיינין: "יש פה בעיה, אנשים יהיו ממורמרים"

    איש מירון, יצחק שיינין ב"מהדורת הבוקר": "ההדלקה של בויאן סגורה ל-4,200 איש. מי הם אותם אנשים? למה אין לאחרים הזכות להיכנס לאירוע הזה? למה לא מכרו באתר את הכרטיסים של השעות שלפני ההדלקה. צריך עוד הדלקות לציבור, מצב זה גורם להתמרמרות גדולה מאד"

    צילום: פלאש 90
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יצחק שיינין, איש מירון שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (שלישי) על המתווה החדש להילולא בל"ג בעומר. "ישבו פה על מירון למעלה מחצי שנה. הפרויקטור צביקי טסלר ואליהו ארנד למדו את החומר, ראיינו עשרות אנשים וגופים. בכדי ליישם את זה נכון צריך ללמוד את זה לעומק. הם עשו מתווה מאוד טוב אבל יש פה אליה וקוץ בה".

    הוא הסביר: "בשנים עברו, אדם היה מגיע למירון למינימום עשר שעות, הוא צריך לרקוד ולרדת לאכול ולהסתובב. הם אמרו מעכשיו בן אדם מגיע ל'שרוול', בחצר לא תהיה מוזיקה, הוא יכנס פנימה, יעבור מהקבר, יצא מצד שני ושם יהיו אוהלים, תגיד תהילים ומשם צא הביתה. הם הוציאו את כל האטרקציות. אבל באים אלי אנשים – נניח לגבי הדלקה אחת של בויאן, שואלים אנשים למה אין לנו זכות להיות שם אם זו ההדלקה היחידה?"

    "ההדלקה של בויאן סגורה ל-4200 איש. אנשים שואלים מי הם אותם אנשים ולמה אין להם את הזכות לקנות כרטיס כזה. לא מדברים על זה. נקודה שנייה, כעבור שלוש-ארבע שעות מתחילת המכירה כבר אין כרטיסים. כל הכרטיסים של שעות ההדלקה לא נמכרו בכלל באתר".

    "יש אנשים שמרוצים מניקוי האורוות, אבל יש פה בעיה. אתה לוקח הרבה אנשים שפויים ומקצין אותם. אנשים נהיים ממורמרים וזה לא טוב", אומר שיינין.



    0 תגובות